Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
Vastapainon katalogi 2017

Uutuudet

Kirjat
Filosofia
Historia
Kasvatus ja koulutus
Klassikko
Kulttuurintutkimus
Media
Politiikka
Psykologia
Sosiaalipolitiikka
Sosiaalipsykologia
Sosiaalityö
Sosiologia
Sukupuolentutkimus
Talous
Tutkimusmenetelmät
Uskonto
Yhteiskunta
Ympäristö

E-kirjat

Osta Lahjakortti

Pokkarit

Syksyn 2017 kirjat

Joululahjakirjat




 

Suomalaiset kirjat, Yleisteokset. Kirja-ala, Viestintä. Joukkoviestintä

Haullasi löytyi yhteensä 25 tuotetta
Haluatko tarkentaa hakukriteerejä?

Järjestys: Suosituimmat ensin, Aakkosjärjestys, Vuosijärjestys, Viimeksi lisätyt, Viimeksi julkaistut

MediayhteiskuntaMEDIAYHTEISKUNTA
Tekijä: Janne Seppänen; Esa Väliverronen
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2017)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   33,00
Maito tappaa ja muita outoja tiedeuutisiaMAITO TAPPAA JA MUITA OUTOJA TIEDEUUTISIA
Tekijä: Ulla Järvi (toim.); Tuukka Tammi (toim.)
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2016)
Saatavuus: Noin 3-4 arkipäivää
EUR   28,00
Media lapsiperheessäMEDIA LAPSIPERHEESSÄ
Tekijä: Anja Riitta Lahikainen; Tiina Mälkiä; Katja Repo (toim.)
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2015)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   37,00
Kelluva kiinnostavuus : Journalismin merkitys ihmisten sosiaalisissa verkostoissaKELLUVA KIINNOSTAVUUS : JOURNALISMIN MERKITYS IHMISTEN SOSIAALISISSA VERKOSTOISSA
Tekijä: Heikki Heikkilä; Laura Ahva; Jaana Siljamäki; Sanna Valtonen
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2012)
Saatavuus: Noin 3-4 arkipäivää
EUR   36,00
Visuaalinen kulttuuri : Teoriaa ja metodeja mediakuvan tulkitsijalleVISUAALINEN KULTTUURI : TEORIAA JA METODEJA MEDIAKUVAN TULKITSIJALLE (E-KIRJA)
Tekijä: Janne Seppänen
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2005)
Saatavuus: Heti
EUR   20,00
Otteita verkosta : Verkon ja sosiaalisen median tutkimusmenetelmätOTTEITA VERKOSTA : VERKON JA SOSIAALISEN MEDIAN TUTKIMUSMENETELMÄT
Tekijä: Salla-Maaria Laaksonen; Janne Matikainen; Minttu Tikka (toim.)
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2013)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   35,00
Kenen media? : Johdatus viestintäpolitiikan tutkimukseenKENEN MEDIA? : JOHDATUS VIESTINTÄPOLITIIKAN TUTKIMUKSEEN
Tekijä: Hannu Nieminen; Kari Karppinen (toim.)
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2015)
Saatavuus: Noin 3-4 arkipäivää
EUR   36,00
Datajournalismin työkäytännötDATAJOURNALISMIN TYÖKÄYTÄNNÖT
Tekijä: Turo Uskali; Heikki Kuutti
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2016)
Saatavuus: Noin 3-4 arkipäivää
EUR   35,00
Visuaalinen kulttuuri : Teoriaa ja metodeja mediakuvan tulkitsijalleVISUAALINEN KULTTUURI : TEORIAA JA METODEJA MEDIAKUVAN TULKITSIJALLE
Tekijä: Janne Seppänen
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2005)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   29,00
Journalismin sukupuoliJOURNALISMIN SUKUPUOLI
Tekijä: Iiris Ruoho; Sinikka Torkkola
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2010)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   35,00
    

MEDIAYHTEISKUNTA

Arvostelut (7):
Kirjailija: Janne Seppänen; Esa Väliverronen
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 228
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 5. p.
Julkaisuvuosi: 2017 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
Kirjat
Kirjat > Media

Tämän tuotteen osoite
EUR
33,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Mediayhteiskunta
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus! Tilaa tuote jouluksi viimeistään 18.12.2017
ISBN-13: 9789517683975, ISBN-10: 9517683979
Hinta: 33.00 € (Alv 10%, 30.00€ Alv 0%)

Mikä on median rooli arjessa ja ihmisten välisessä vuorovaikutuksessa? Miten internetin ilmaiset sisällöt ja uudet mediat haastavat perinteistä mediateollisuutta? Voiko Facebookin avulla tehdä vallankumouksen? Mitä on henkilökohtainen joukkoviestintä?

Mediayhteiskunta piirtää ajankohtaisen kuvan yhteiskunnasta, joka on monin tavoin riippuvainen mediasta. Samalla kirja tarkastelee median kokemista tilanteessa, jossa vanhat käsitteet television katsoja, radion kuuntelija ja lehden lukija alkavat olla historiaa.

Mediayhteiskunta on odotettu perusteos mediamaiseman ja viestinnän muutoksista. Teos tutkii viestintää vuorovaikutuksena, esityksinä, taloutena ja osana yhteiskunnallista vallankäyttöä. Kirja purkaa vastakkainasetteluja perinteisen ja sosiaalisen median, asian ja viihteen, yksityisen ja julkisen välillä. Mediasta on tullut erottamaton osa yhteiskuntaa, hyvässä ja pahassa.

Janne Seppänen on professori Tampereen yliopiston viestinnän, median ja teatterin yksikössä. Esa Väliverronen on professori Helsingin yliopiston sosiaalitieteiden laitoksella.


Asiasanat: media vaikutukset arkielämä viestintä vuorovaikutus muutos sosiaalinen-media uusmedia Internet valta vaikuttaminen yhteiskunta
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Yleisteokset. Kirja-ala > Viestintä. Joukkoviestintä


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
33,00
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot