Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
Vastapainon katalogi 2017

Uutuudet

Kirjat
Filosofia
Historia
Kasvatus ja koulutus
Klassikko
Kulttuurintutkimus
Media
Politiikka
Psykologia
Sosiaalipolitiikka
Sosiaalipsykologia
Sosiaalityö
Sosiologia
Sukupuolentutkimus
Talous
Tutkimusmenetelmät
Uskonto
Yhteiskunta
Ympäristö

E-kirjat

Osta Lahjakortti

Pokkarit

Syksyn 2017 kirjat

Marraskuun ale




 

JULKINEN TIEDE

Julkinen tiedeJULKINEN TIEDE
Tekijä: Esa Väliverronen
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2016)
Saatavuus: Noin 2-3 arkipäivää
EUR   31,00

Katso myös

Tajuaako kukaan? : opas tieteen yleistajuistajalleTAJUAAKO KUKAAN? : OPAS TIETEEN YLEISTAJUISTAJALLE
Tekijä: Tiina Raevaara
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2016)
Saatavuus: Noin 2-3 arkipäivää
EUR   28,00
    
Kirjailija: Esa Väliverronen
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 200
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2016, 15.04.2016 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
Kirjat > Media
Kirjat > Yhteiskunta

Tämän tuotteen osoite
EUR
31,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Julkinen tiede
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 2-3 arkipäivässä (28.11-29.11.2017).
ISBN-13: 9789517685375, ISBN-10: 9517685378
Hinta: 31.00 € (Alv 10%, 28.18€ Alv 0%)


Mikä on avoimen tieteen paikka avoimessa yhteiskunnassa?

Kansalaisten kiinnostus tiedettä kohtaan on Suomessa poikkeuksellisen korkeaa. Tiede ja teknologia näkyvät yhä enemmän yhteiskunnassa, arjessa ja mediassa. Mitä tapahtuu, kun perinteisesti akateemisiin piireihin suljettu tutkimus tuodaan kaikkien saataville?

Julkinen tiede käsittelee tieteen roolia yhteiskunnassa ja kuvailee, kuinka tiede ja tutkijat esitetään mediassa ja populaarikulttuurissa. Teos rohkaisee tutkijoita osallistumaan yhteiskunnalliseen keskusteluun ja avaa tiedeviestinnän muuttuvia sääntöjä.

Julkinen tiede sopii niin tutkijoille, journalisteille kuin kelle tahansa tieteestä kiinnostuneelle. Sen tarkastelukohteina ovat monenlaiset ilmiöt sosiaalisen median tutkimusviestinnästä tiedebarometreihin ja tieteen kaupallistamishankkeista Breaking Bad -tv-sarjaan.

Esa Väliverronen on Helsingin yliopiston viestinnän professori.




Asiasanat: tiede tieteen-popularisointi tiedeviestintä tutkimustulokset
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Filosofia. Psykologia. Rajatieto > Tietoteoria. Tiedeoppi > Tiedeoppi. Tieteenfilosofia


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
31,00
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot