Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
Vastapainon katalogi 2018

Uutuudet

Kirjat
Filosofia
Historia
Kasvatus ja koulutus
Klassikko
Kulttuurintutkimus
Media
Politiikka
Psykologia
Sosiaalipolitiikka
Sosiaalipsykologia
Sosiaalityö
Sosiologia
Sukupuolentutkimus
Talous
Tutkimusmenetelmät
Uskonto
Yhteiskunta
Ympäristö

E-kirjat

Osta Lahjakortti

Pokkarit

Kevään 2018 kirjat

Vastapainon kesäale 2018

Syksyn 2018 kirjat




 

JULKINEN TIEDE

Julkinen tiedeJULKINEN TIEDE (E-KIRJA)
Tekijä: Esa Väliverronen
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2016)
Saatavuus: Heti
EUR   25,00

Vaihtoehtoiset

Julkinen tiedeJULKINEN TIEDE
Tekijä: Esa Väliverronen
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2016)
Saatavuus: Noin 6-9 arkipäivää
EUR   31,00
    
Tekijä: Esa Väliverronen
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 200
Asu: Suojattu E-kirja EPUB (lisätietoa)
Huom! E-kirjalla ei ole palautusoikeutta.
Julkaisuvuosi: 2016 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
Kirjat > Media
E-kirjat

Tämän tuotteen osoite
EUR
25,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Julkinen tiede
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Heti.
ISBN-13: 9789517686518, ISBN-10: 951768651X
Hinta: 25.00 € (Alv 24%, 20.16€ Alv 0%)


HUOM! Tämä tuote on ladattava e-kirja. Ennen tilaamista lue e-kirjoihin liittyvät: ohjeet.

Mikä on avoimen tieteen paikka avoimessa yhteiskunnassa?

Kansalaisten kiinnostus tiedettä kohtaan on Suomessa poikkeuksellisen korkeaa. Tiede ja teknologia näkyvät yhä enemmän yhteiskunnassa, arjessa ja mediassa. Mitä tapahtuu, kun perinteisesti akateemisiin piireihin suljettu tutkimus tuodaan kaikkien saataville?



Julkinen tiede käsittelee tieteen roolia yhteiskunnassa ja kuvailee, kuinka tiede ja tutkijat esitetään mediassa ja populaarikulttuurissa. Teos rohkaisee tutkijoita osallistumaan yhteiskunnalliseen keskusteluun ja avaa tiedeviestinnän muuttuvia sääntöjä.



Julkinen tiede sopii niin tutkijoille, journalisteille kuin kelle tahansa tieteestä kiinnostuneelle. Sen tarkastelukohteina ovat monenlaiset ilmiöt sosiaalisen median tutkimusviestinnästä tiedebarometreihin ja tieteen kaupallistamishankkeista Breaking Bad -tv-sarjaan.

Esa Väliverronen on Helsingin yliopiston viestinnän professori.




Asiasanat: tiede tieteen-popularisointi tiedeviestintä tutkimustulokset
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Filosofia. Psykologia. Rajatieto > Tietoteoria. Tiedeoppi > Tiedeoppi. Tieteenfilosofia


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
25,00
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot