Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
Vastapainon katalogi 2017

Uutuudet

Kirjat
Filosofia
Historia
Kasvatus ja koulutus
Klassikko
Kulttuurintutkimus
Media
Politiikka
Psykologia
Sosiaalipolitiikka
Sosiaalipsykologia
Sosiaalityö
Sosiologia
Sukupuolentutkimus
Talous
Tutkimusmenetelmät
Uskonto
Yhteiskunta
Ympäristö

E-kirjat

Osta Lahjakortti

Pokkarit

Syksyn 2017 kirjat

Joululahjakirjat




 

KENEN MEDIA? : JOHDATUS VIESTINTÄPOLITIIKAN TUTKIMUKSEEN

Kenen media? : Johdatus viestintäpolitiikan tutkimukseenKENEN MEDIA? : JOHDATUS VIESTINTÄPOLITIIKAN TUTKIMUKSEEN
Tekijä: Hannu Nieminen; Kari Karppinen (toim.)
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2015)
Saatavuus: Noin 3-6 arkipäivää
EUR   36,00

Katso myös

Visuaalinen kulttuuri : Teoriaa ja metodeja mediakuvan tulkitsijalleVISUAALINEN KULTTUURI : TEORIAA JA METODEJA MEDIAKUVAN TULKITSIJALLE
Tekijä: Janne Seppänen
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2005)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   29,00
MediayhteiskuntaMEDIAYHTEISKUNTA
Tekijä: Janne Seppänen; Esa Väliverronen
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2017)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   33,00
Journalistin vapausJOURNALISTIN VAPAUS
Tekijä: Heikki Luostarinen; Pentti Raittila (toim.)
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2014)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   33,00
Datajournalismin työkäytännötDATAJOURNALISMIN TYÖKÄYTÄNNÖT
Tekijä: Turo Uskali; Heikki Kuutti
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2016)
Saatavuus: Noin 3-6 arkipäivää
EUR   35,00
    
Kirjailija: Hannu Nieminen; Kari Karppinen (toim.)
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 286
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2015, 15.04.2015 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
Kirjat
Kirjat > Media
Kirjat > Tutkimusmenetelmät

Tämän tuotteen osoite
EUR
36,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Kenen media? : Johdatus viestintäpolitiikan tutkimukseen
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 3-6 arkipäivässä (22.01-25.01.2018).
ISBN-13: 9789517684996, ISBN-10: 9517684991
Hinta: 36.00 € (Alv 10%, 32.73€ Alv 0%)


Viestintäpolitiikka koskettaa yhä useammin ihmisten arki­elämää – jopa heidän tietämättään. Poliittiset päätökset vaikuttavat jokaisen mahdollisuuksiin saada ja jakaa tietoa, ilmaista itseään ja päättää omasta yksityisyydestään. Viestintäkysymysten ajankohtaisuudesta ja poliittisuudesta­ kertoo esimerkiksi internetin hallinnan, yksityisyydensuojan, tekijänoikeuksien tai julkisen palvelun tiedonvälityksen herättämä keskustelu. Päätöksenteko on tavoitteellista toimintaa, ja viestintää koskeviin päätöksiin vaikuttavat vahvasti yhteiskunnalliset valtarakenteet, intressit ja ihanteet. Mitä esimerkiksi tarkoitetaan, kun puolustetaan sananvapautta, demokratiaa tai vapaita markkinoita? Vaikeasti rajattavasta aiheesta­ ei siksi saa selkoa käymällä läpi pelkkiä lakitekstejä, vaan on tutkittava niiden laatijoiden intressejä sekä niiden oikeuttamiseksi esitettyjä argumentteja. Sananvapauden ja demokratian nimissä voidaan ajaa hyvin monenlaisia linjauksia.

Kenen media? Johdatus viestintäpolitiikan tutkimukseen johdattaa lukijan viestintäpolitiikan tutkimuksen perus­käsitteisiin, tutkimusotteisiin sekä ajankohtaisiin kiistoihin ja ilmiöihin. Viestintäpolitiikan tutkimuksessa yhdistyvät muun muassa viestinnän, oikeustieteen ja politiikan tutkimuksen menetelmät ja lähestymistavat.

Kirja painottaa joukkoviestimiä koskevaa päätöksentekoa – tekijänoikeuksia, televiestintää ja sen yksityisyydensuojaa unohtamatta.

Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Yleisteokset. Kirja-ala > Viestintä. Joukkoviestintä


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
36,00
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot