Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
Vastapainon katalogi 2018

Uutuudet

Kirjat
Filosofia
Historia
Kasvatus ja koulutus
Klassikko
Kulttuurintutkimus
Media
Politiikka
Psykologia
Sosiaalipolitiikka
Sosiaalipsykologia
Sosiaalityö
Sosiologia
Sukupuolentutkimus
Talous
Tutkimusmenetelmät
Uskonto
Yhteiskunta
Ympäristö

E-kirjat

Osta Lahjakortti

Pokkarit

Kevään 2018 kirjat

Vastapainon kesäale 2018

Syksyn 2018 kirjat




 

MEDIA MARKKINOILLA : JOHDATUS JOUKKOVIESTINTÄÄN JA SEN TUTKIMUKSEEN

Media markkinoilla : Johdatus joukkoviestintään ja sen tutkimukseenMEDIA MARKKINOILLA : JOHDATUS JOUKKOVIESTINTÄÄN JA SEN TUTKIMUKSEEN
Tekijä: Hannu Nieminen; Mervi Pantti
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2012)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   34,00
    
Kirjailija: Hannu Nieminen; Mervi Pantti
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 191
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 3.
Julkaisuvuosi: 2012 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
Kirjat
Kirjat > Media

Tämän tuotteen osoite
EUR
34,00
Media markkinoilla : Johdatus joukkoviestintään ja sen tutkimukseen
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Tuote ei tilattavissa.
ISBN-13: 9789517683944, ISBN-10: 9517683944
Hinta: 34.00 € (Alv 10%, 30.91€ Alv 0%)


Median merkitys ihmisten elämässä on suurempi kuin koskaan. Kuitenkin nykypäivän media muistuttaa yhä enemmän markkinatoimintaa, sen tehtävä on tuottaa voittoa. Voiko puolueettomasta mediasta enää puhua?

Uudessa tilanteessa tarvitaan uudenlaista luottamusta median ja sen käyttäjien välillä. Median käyttäjien on tiedettävä, millaisia tavoitteita media esityksillään ajaa. Media markkinoilla -kirjan tavoitteena on käsitellä mediaa mahdollisimman laajasti, niin rakenteiden, lajityyppien kuin sisältöjenkin osalta. Myös käsiteltävien asioiden kirjo on laaja. Miten julkinen valta sääntelee mediaa, miten mediatalous vaikuttaa mediasisältöihin, miten mediatekstit vaikuttavat vastaanottajien asenteisiin ja mielipiteisiin, mitä yleisöt saavat mediateksteistä – nämä ovat vain muutamia kysymyksistä, joihin kirja pyrkii vastaamaan.

Media markkinoilla on tarkoitettu oppikirjaksi median ja viestinnän koulutukseen, mutta se sopii muillekin viestinnästä kiinnostuneille. VTT Mervi Pantti on populaarimediaan erikoistunut tutkija ja kriitikko, professori Hannu Nieminen on erikoistunut viestinnän ja demokratian suhteiden tutkimukseen.

Kirja on saatavana POD-kirjana. Saatavana on myös kirjan ruotsinnos (ISBN 978-951-768-395-1).


Asiasanat: mediatutkimus joukkoviestintä tutkimus journalistiikka viestintäpolitiikka viestintäteollisuus mediakulttuuri mediasuhteet joukkoviestimet journalismi media-ala yleisö yleisötutkimus
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Yleisteokset. Kirja-ala > Viestintä. Joukkoviestintä


EUR
34,00
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot