Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
Vastapainon katalogi 2018

Uutuudet

Kirjat
Filosofia
Historia
Kasvatus ja koulutus
Klassikko
Kulttuurintutkimus
Media
Politiikka
Psykologia
Sosiaalipolitiikka
Sosiaalipsykologia
Sosiaalityö
Sosiologia
Sukupuolentutkimus
Talous
Tutkimusmenetelmät
Uskonto
Yhteiskunta
Ympäristö

E-kirjat

Osta Lahjakortti

Pokkarit

Kevään 2018 kirjat

Vastapainon kesäale 2018

Syksyn 2018 kirjat




 

VISUAALINEN KULTTUURI : TEORIAA JA METODEJA MEDIAKUVAN TULKITSIJALLE

Visuaalinen kulttuuri : Teoriaa ja metodeja mediakuvan tulkitsijalleVISUAALINEN KULTTUURI : TEORIAA JA METODEJA MEDIAKUVAN TULKITSIJALLE
Tekijä: Janne Seppänen
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2005)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   29,00

Katso myös

Kenen media? : Johdatus viestintäpolitiikan tutkimukseenKENEN MEDIA? : JOHDATUS VIESTINTÄPOLITIIKAN TUTKIMUKSEEN
Tekijä: Hannu Nieminen; Kari Karppinen (toim.)
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2015)
Saatavuus: Noin 4-7 arkipäivää
EUR   36,00
Kriittinen mediakasvatusKRIITTINEN MEDIAKASVATUS
Tekijä: Juha Herkman
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2007)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   32,00
    
Kirjailija: Janne Seppänen
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 303
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2005 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
Kirjat
Kirjat > Kulttuurintutkimus

Tämän tuotteen osoite
EUR
29,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Visuaalinen kulttuuri : Teoriaa ja metodeja mediakuvan tulkitsijalle
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus!
ISBN-13: 9789517681353, ISBN-10: 9517681356
Hinta: 29.00 € (Alv 10%, 26.36€ Alv 0%)


Teos antaa perustiedot visuaalisen kulttuurin tutkimuksesta ja keskeisistä metodeista. Siitä voi ammentaa niin tutkimuksen ammattilainen kuin vasta-alkajakin. Lukijalle esitellään muun muassa semiotiikkaa, sisällönanalyysia ja kuvallisten esitysten vastaanoton tutkimusta. Kirjassa pureudutaan myös vallan analysoimiseen kuvallisuuden tuotannossa. Mukana on runsaasti käytännöllisiä analyysiesimerkkejä arjen mediakuvastosta.

Kuvallisen aineiston tutkiminen koetaan usein vaikeaksi. Kirja madaltaa kynnystä tarttua kuvalliseen aineistoon osoittamalla, että sen tutkimiseen voidaan käyttää aivan tavallisia yhteiskuntatieteen ja kulttuurintutkimuksen menetelmiä.


Asiasanat: mediatutkimus viestintäkulttuuri visuaalinen-kulttuuri visuaalinen-viestintä kuvallinen-viestintä kuvat tulkinta sisällönanalyysi sanaton-viestintä mielikuvat kuva-analyysi representaatio semiotiikka vastaanotto tuotanto kuvajournalismi vallankäyttö
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Yleisteokset. Kirja-ala > Viestintä. Joukkoviestintä


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
29,00
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot