Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
Vastapainon katalogi 2018

Uutuudet

Kirjat
Filosofia
Historia
Kasvatus ja koulutus
Klassikko
Kulttuurintutkimus
Media
Politiikka
Psykologia
Sosiaalipolitiikka
Sosiaalipsykologia
Sosiaalityö
Sosiologia
Sukupuolentutkimus
Talous
Tutkimusmenetelmät
Uskonto
Yhteiskunta
Ympäristö

E-kirjat

Osta Lahjakortti

Pokkarit

Kevään 2018 kirjat

Vastapainon kesäale 2018

Syksyn 2018 kirjat




 

KAUPALLISEN TELEVISION JA ILTAPÄIVÄLEHTIEN AVOLIITTO : MEDIAN MARKKINOITUMINEN JA TELEVISIOITUMINEN

Kaupallisen television ja iltapäivälehtien avoliitto : Median markkinoituminen ja televisioituminenKAUPALLISEN TELEVISION JA ILTAPÄIVÄLEHTIEN AVOLIITTO : MEDIAN MARKKINOITUMINEN JA TELEVISIOITUMINEN
Tekijä: Juha Herkman
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2005)
Saatavuus: Noin 6-9 arkipäivää
EUR   32,00
    
Kirjailija: Juha Herkman
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 362
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2005 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
Kirjat
Kirjat > Media

Tämän tuotteen osoite
EUR
32,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Kaupallisen television ja iltapäivälehtien avoliitto : Median markkinoituminen ja televisioituminen
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 6-9 arkipäivässä (27.07-01.08.2018).
ISBN-13: 9789517681629, ISBN-10: 9517681623
Hinta: 32.00 € (Alv 10%, 29.09€ Alv 0%)


Heijastuvatko omistusrakenteet median sisältöihin? Kuinka television valta-asema mediakentässä on jättänyt jälkensä lehdistöön? Juha Herkmanin tutkimus antaa vastauksia muun muassa näihin kysymyksiin.

Herkman tarkastelee Suomen mediakentässä 1990-luvun lopulla tapahtunutta rakennemuutosta tutkimalla television ja iltapäivälehtien vuorovaikutusta. Markkinoiden avautumisen jälkeen kaupallisen valtamedian omistus on Suomessa keskittynyt kahdelle suurkonsernille, jotka etsivät monilla tavoilla synergiaetuja eri viestintävälineiden yhteistoiminnasta. Herkmanin tutkimus osoittaa, että tällä on ollut seurauksensa erityisesti kaupallisen viihdemedian sisältöihin.

Teoksessa otetaan kantaa myös median yhdentymisestä, viihteellistymisestä ja tabloidisoitumisesta käytyyn keskusteluun. Siinä nostetaan keskiöön median markkinoitumisen rakenteelliset seuraukset mediasisältöihin ja -etiikkaan sekä television vaikutus valtamedian suosimaan asialistaan ja sen esteettisiin muotoihin.

Herkman toimii mediakulttuurin opettajana Tampereen yliopistossa. Hän on julkaissut aiemmin oppikirjan Audiovisuaalinen mediakulttuuri (2001).


Asiasanat: media joukkoviestimet omistus keskittyminen televisio julkisuus lehdistö iltapäivälehdet kaupallinen-televisio televisio-ohjelmat kaupallinen-joukkoviestintä joukkoviestintä viihteellistyminen
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Yleisteokset. Kirja-ala > Viestintä. Joukkoviestintä


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
32,00
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot