Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
Vastapainon katalogi 2018

Uutuudet

Kirjat
Filosofia
Historia
Kasvatus ja koulutus
Klassikko
Kulttuurintutkimus
Media
Politiikka
Psykologia
Sosiaalipolitiikka
Sosiaalipsykologia
Sosiaalityö
Sosiologia
Sukupuolentutkimus
Talous
Tutkimusmenetelmät
Uskonto
Yhteiskunta
Ympäristö

E-kirjat

Osta Lahjakortti

Pokkarit

Kevään 2018 kirjat

Vastapainon kesäale 2018

Syksyn 2018 kirjat




 

POLITIIKKA JA MEDIAJULKISUUS

Politiikka ja mediajulkisuusPOLITIIKKA JA MEDIAJULKISUUS
Tekijä: Juha Herkman
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2011)
Saatavuus: Noin 6-9 arkipäivää
EUR   35,00

Katso myös

Vallan sisäpiirissäVALLAN SISÄPIIRISSÄ
Tekijä: Ilkka Ruostetsaari
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2014)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   36,00
    
Kirjailija: Juha Herkman
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 224
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2011 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
Kirjat
Kirjat > Media
Kirjat > Politiikka

Tämän tuotteen osoite
EUR
35,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Politiikka ja mediajulkisuus
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 6-9 arkipäivässä (27.07-01.08.2018).
ISBN-13: 9789517683258, ISBN-10: 9517683251
Hinta: 35.00 € (Alv 10%, 31.82€ Alv 0%)


Miksi suomalaiset kokevat, että median valta on kasvanut? Mitä mediajulkisuus tekee politiikalle? Onko sosiaalisesta mediasta politiikan muutosvoimaksi? Politiikka ja mediajulkisuus tarkastelee keskeisiä politiikan mediajulkisuutta ravistelleita muutoksia intimisoitumisesta viestinnän professionalisoitumiseen ja median kaupallistumisesta sosiaalisen median nousuun. Samalla pohditaan, miksi puoluepolitiikka kiinnostaa yhä harvempia ja miksi edustuksellinen demokratia tuntuu monissa länsimaissa olevan kriisissä. Kirjassa hahmotellaan myös keinoja, joilla tästä kriisistä voisi selvitä.

Politiikka ja mediajulkisuus on ensimmäinen suomenkielinen akateeminen oppikirja, joka keskittyy politiikan ja median epäpyhään liittoon. Se liikkuu politiikan ja viestinnän tutkimuksen välissä ja pyrkii antamaan kokonaiskuvan tästä ajankohtaisesta ja moniulotteisesta ilmiöstä.

Dosentti, YTT Juha Herkman työskentelee mediatutkijana Tampereen yliopistossa. Hän on aiemmin kirjoittanut muun muassa teokset Audiovisuaalinen mediakulttuuri (2001) ja Kriittinen mediakasvatus (2007).


Asiasanat: politiikka medioituminen media vallankäyttö poliittinen-viestintä poliittinen-toiminta mediakulttuuri julkisuus valta poliittinen-kulttuuri yksilöllistyminen demokratia osallistuminen kansalaistoiminta poliittinen-osallistuminen
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Yhteiskunta > Valtio-oppi. Politiikka


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
35,00
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot