Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
Vastapainon katalogi 2018

Uutuudet

Kirjat
Filosofia
Historia
Kasvatus ja koulutus
Klassikko
Kulttuurintutkimus
Media
Politiikka
Psykologia
Sosiaalipolitiikka
Sosiaalipsykologia
Sosiaalityö
Sosiologia
Sukupuolentutkimus
Talous
Tutkimusmenetelmät
Uskonto
Yhteiskunta
Ympäristö

E-kirjat

Osta Lahjakortti

Pokkarit

Kevään 2018 kirjat

Vastapainon kesäale 2018

Syksyn 2018 kirjat




 

MEDIA JA POPULISMI : TYÖKALUJA KRIITTISEEN JOURNALISMIIN

Media ja populismi : työkaluja kriittiseen journalismiinMEDIA JA POPULISMI : TYÖKALUJA KRIITTISEEN JOURNALISMIIN
Tekijä: Mari K. Niemi (toim.); Topi Houni (toim.)
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   42,00

Katso myös

Kenen media? : Johdatus viestintäpolitiikan tutkimukseenKENEN MEDIA? : JOHDATUS VIESTINTÄPOLITIIKAN TUTKIMUKSEEN
Tekijä: Hannu Nieminen; Kari Karppinen (toim.)
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2015)
Saatavuus: Noin 3-6 arkipäivää
EUR   36,00
    
Kirjailija: Mari K. Niemi (toim.); Topi Houni (toim.)
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 300
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 1. p.
Julkaisuvuosi: 2018 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
Kirjat > Media
Kirjat > Politiikka
Kevään 2018 kirjat

Tämän tuotteen osoite
EUR
42,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Media ja populismi : työkaluja kriittiseen journalismiin
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus!
ISBN-13: 9789517686303, ISBN-10: 9517686307
Hinta: 42.00 € (Alv 10%, 38.18€ Alv 0%)


Populistit osaavat vangita median huomion ja hallita vaalikampanjoiden ilmatilaa. Mitä maahanmuuttovastaisen oikeistopopulismin nousu on tarkoittanut journalistisen työn ja yhteiskunnallisen keskustelun kannalta?



Kasvaakseen populistipuolueet tarvitsevat mediaa. Niiden mediasuhde kuitenkin poikkeaa perinteisestä. Räväkät avaukset, karismaattiset johtajat ja uutuudenviehätys voivat herättää toimittajissakin voimakkaita tunteita. Riskinä on, että he lipsahtavat osaksi populistien kampanjaa.



Mitä toimittajat voisivat tehdä, jotta eivät tulisi vetäneeksi populistien vaalivankkureita? Kuinka toisaalta varmistaa myös populisteille tasapuolinen kohtelu mediassa?



Tässä kirjassa kerrotaan, mitä populismi on ja kuinka se on haastanut journalismia. Ketkä saivat julkisuudessa äänen, kun Suomeen saapui ennätysmäärä turvapaikanhakijoita? Kuinka populistit hallitsevat skandaalijulkisuuttaan? Mitä toimittajat ajattelevat populisteista? Harvinaiset haastattelut valottavat myös vastamedioiden tekijöiden ajatuksia.



Teoksen teemat sitoutuvat ajatukseen, että journalistinen media voi toimia sovittelijana, jos vain pystytään rakentamaan luottamusta. Kirjoittajat ovat median, politiikan, historian ja journalismin tutkijoita.


Asiasanat: media journalismi viestintä populismi puolueet politiikka
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Yleisteokset. Kirja-ala > Viestintä. Joukkoviestintä


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
42,00
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot