Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
Vastapainon katalogi 2016

Uutuudet

Kirjat
Filosofia
Historia
Kasvatus ja koulutus
Klassikko
Kulttuurintutkimus
Media
Politiikka
Psykologia
Sosiaalipolitiikka
Sosiaalipsykologia
Sosiaalityö
Sosiologia
Sukupuolentutkimus
Talous
Tutkimusmenetelmät
Uskonto
Yhteiskunta
Ympäristö

E-kirjat

Osta Lahjakortti

Syksyn 2016 kirjat

Kevään kirjat 2017

Pokkarit

4 tonnia

Vappu 2017




  Etusivu > E-kirjat

E-kirjat




LAADULLISET MENETELMÄT KAUPPATIETEISSÄ

Laadulliset menetelmät kauppatieteissäLAADULLISET MENETELMÄT KAUPPATIETEISSÄ (E-KIRJA)
Tekijä: Ilpo Koskinen; Pertti Alasuutari; Tuomo Peltonen
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2005)
Saatavuus: Heti
EUR   23,00

Vaihtoehtoiset

Laadulliset menetelmät kauppatieteissäLAADULLISET MENETELMÄT KAUPPATIETEISSÄ
Tekijä: Ilpo Koskinen; Pertti Alasuutari; Tuomo Peltonen
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino (2005)
Saatavuus: Noin 6-9 arkipäivää
EUR   29,00
    
Tekijä: Ilpo Koskinen; Pertti Alasuutari; Tuomo Peltonen
Kustantaja: Kustannusosakeyhtiö Vastapaino
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 350
Asu: Suojattu E-kirja EPUB (lisätietoa)
Huom! E-kirjalla ei ole palautusoikeutta.
Julkaisuvuosi: 2005 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
Kirjat > Tutkimusmenetelmät
E-kirjat

Tämän tuotteen osoite
EUR
23,00

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Laadulliset menetelmät kauppatieteissä
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Heti.
ISBN-13: 9789517685290, ISBN-10: 9517685297
Hinta: 23.00 € (Alv 24%, 18.55€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


Tämä tuote on ladattava e-kirja. Ennen tilaamista lue e-kirjoihin liittyvät ohjeet.

Laadullisten tutkimusmenetelmien merkitys kauppatieteissä on lisääntynyt viimeisten 20 vuoden aikana. Yritysorganisaatiot ovat entistä joustavampia ja monikulttuurisempia, kuluttajien subjektiivisten valintojen merkitys taloudessa on kasvanut, ja kauppatieteissä on tapahtunut samanlainen kulttuurinen käänne kuin muissakin ihmistieteissä. Laadullisten menetelmien opetuksessa on kuitenkin käytetty lähinnä sosiologista kirjallisuutta, sillä kauppatieteiden erityiskysymyksiin perehtynyttä suomenkielistä oppikirjamateriaalia on ollut vähän.

Laadulliset menetelmät kauppatieteissä paikkaa tätä aukkoa. Kirjan ote on metodologinen. Se esittelee laadullisen tutkimuksen taustalta löytyviä ajattelutapoja, tutkimusprosesseja, tärkeimpiä tapoja tuottaa aineistoja sekä johtopäätösten tekemistä. Se käsittelee myös tutkimuseettisiä kysymyksiä ja laadullisen tutkimuksen kirjoittamista.

Kirjassa esitellään perinteisten tutkimusotteiden lisäksi myös esimerkiksi narratiivista ja diskurssianalyyttistä tutkimusta ja osoitetaan, miten näillä tutkimusotteilla voidaan tuottaa merkittävää uutta tietoa yrityksistä ja liikkeenjohtamisesta.

Kirja on tarkoitettu ensisijaisesti gradua ja lopputyötä suunnitteleville opiskelijoille sekä jatko-opiskelijoille. Sitä voidaan hyödyntää kauppatieteiden ohella myös yhteiskunta- ja kasvatustieteissä, joissa tutkitaan organisaatioita.


Asiasanat: taloustieteet kauppatieteet metodologia kvalitatiivinen-tutkimus tutkimusmenetelmät
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Filosofia. Psykologia. Rajatieto > Tietoteoria. Tiedeoppi > Tiedeoppi. Tieteenfilosofia


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
23,00
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot